Juridische permanentie
Speciaal voor kmo’s en zelfstandigen werkten we een systeem uit van juridische permanentie. De ervaring leert ons dat bedrijfsleiders heel vaak geconfronteerd worden met vragen of problemen waarvoor ze niet meteen een advocaat zouden raadplegen. Toch is een gepast en snel antwoord gewenst of zelfs nodig.
Stel:
U ontvangt een ingebrekestelling. Is de klacht wel ontvankelijk of gegrond? Bent u wel (nog) aansprakelijk? Hoe reageert u het best zodat u commercieel blijft en juridisch correct ingedekt?
U heeft een geschil met een werknemer, een (ver)huurder of leverancier. Wat moet u doen en binnen welke termijnen? Wie is aansprakelijk? Hoe verzamelt u voldoende bewijsmateriaal? Hoe communiceert u het best?
U ontvangt een bestelbon of overeenkomst met algemene voorwaarden van een opdrachtgever. Kan u die voorwaarden wel aanvaarden? Houden bepaalde clausules geen risico’s in? En welke aanpak werkt als u uw eigen voorwaarden wil laten gelden?
Zoveel vragen die rijzen en een snel, correct antwoord nodig hebben.
Doe permanent een beroep op de juridische hulplijn van EVERO advocaten. Want samen kom je verder.